Tarafsız değerlendirmelerime dayanır.Hiç bir firma ile para ilişkim bulunmamaktadır.

23 Ocak 2015 Cuma

Partion silmeme rağmen Dualboot Ubuntu çıkıyor

Dualboot yaptıktan sonra yeni işletim sistemini kaldırmak istedim.Bunun için malesef windowsa dönüp Ubuntuyu kurduğum disk partion'ı formatladım.PC'yi yeniden başlattığımda Dualboot ekranı tekrar gelmeye devam etti.Bunu çözmek için öncelikle çalıştırdan msconfig çalıştırdım orada Boot kısmında Ubuntuyu göremedim.Bunun için easybcd programını indirdim.

Linki easybcd den indirme işlemini başlattım.
Kurulumlar tamamlandıktan sonra 


Penceresinden EditBoot Menude kaldırdığımı düşündüğüm Ubuntuyu gördüm.Ubuntunun üzerine gelip DEfault kısmından değil.Default tiki sizin normalde hangi işletim sistemi ile işlem yaptığınızı gösteriyor.Ubuntunun üstüne tıkladıktan sonra .Yukarıdaki sekmeden Delete kısmını seçiyoruz.Ve Save setting ile çıkıyoruz.PC'yi yeniden başlattığınızda Dualboot kısmı tekrar geliyor ancak seçenek olarak Ubuntu artık görünmüyor.Şimdi tekrar Ubuntu kuralım bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder