Tarafsız değerlendirmelerime dayanır.Hiç bir firma ile para ilişkim bulunmamaktadır.

13 Şubat 2015 Cuma

Anadolu Üniversitesi-Eskişehir

Akademik Bilişim 2015 için Eskişehirdeydim.Eğitim ve konferans Anadolu Üniversitesinde.Daha önce çok methini duyduğum üniversiteye doğru yürüyorum.Şanslıyım ki otelim ile Üniversite yürüme mesafesi kadar yakın.Üniversiteye giriyorum ve karşıma Üniversiteye giriş yapan herkezin karşısına bizim Yunus çıkıveriyor...

Yunus Emre sırtında bir miktar odun taşıyor odunların hepsi muntazam.Uzaklara bakıyor ne düşünüyor acaba.Elleri odunları sımsıkı tutmuş.Kıyafeti gösterişten uzak ne kadarda sade ve naif.Ancak Yunus Emre'nin sözleri bir o kadar vuruyor beni.



Aklımdan ilim öğrendiğim ya da öğrendiğimi sandığım günler geçiyor.Sonra hayatım.Kendimi ne kadar bildim ya da öğrenmek istedim bilmiyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder