Tarafsız değerlendirmelerime dayanır.Hiç bir firma ile para ilişkim bulunmamaktadır.

13 Şubat 2015 Cuma

Eskişehir'de nerede kalınır?


  Eskişehir....Hep aklıma gelen farklı olduğudur.Kendi İç Anadolu'da ruhu ne biliyim Ege'de dir sanki ya da duyduklarım beni böyle düşündürüyordu.Bu yıl Akademik Bilişim Konferansı Eskişehirdeydi.Genelde seyahatları eşimler beraber yaparız bu kendi başına biryere gidememe acziyetinden değilde fırsat çıktıkça beraber yeni yerler görme isteği galiba.Ancak bu sefer eşim iş yerinden izin alamadı ve malesef kendim gitmek durumunda kaldım.Bu tür gezilere tek başıma katılmak durumunda kaldığımda ister istemez biraz ürküyorum.Aslında çok yersiz ama işte sanıyorum eskilerden kulağıma fısıldayan bir takıntı diyelim.

  Eskişehirde kalmak için herkezin gelen kullandığı yöntem booking.com'dan otellere baktığımda tabi ilk düşündüğüm tanınmış bir otele gitmekti.Tanınmışlıkla güven doğru orantılıymış gibi sanki.Otellere bakarken ARUS Otel ile karşılaştım puanı yüksek ve fiyatı makuldü.Açıkçası dünyaca tanınmış bir otel ile karşı karşıyaydı ancak fiyat ve puan durumu daha iyi olduğu için rezervasyonumu yaptım ve otele gittim.Sizin için fotografları paylaşmak isterim.

Otelden gayet memmun kaldım.Merkezi bir yerde bulunuyor.Gara çok yakın yürüyerek gidebilirsiniz.Odada ve kahvaltı benim ihtiyacımı karşıladı fotograflardan sizde değerlendirebilirsiniz.Tek olumsuz yanı arabayla gidecekseniz park yeri olabilir.Otelin kendine has büyük bir park yeri malesef yok ancak arkası sokak olma sebebiyle park konusunda sorun yaşamayabilirsiz.Ancak bu konudan tam emin değilim.Sakin bir otel arayan ailelere tavsiye edebilirim.

http://www.arusotel.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder