Tarafsız değerlendirmelerime dayanır.Hiç bir firma ile para ilişkim bulunmamaktadır.

16 Ocak 2015 Cuma

Gözlerim - Dermalogica İntensive Eye Repair

Gözlerim... Kah gülen kah ağlayan. Bir keresinde bir yazıda okumuştum bir insanın yüzüne baktığınızda onun ömründe daha çok güldüğünü mü yoksa ağladığını mı  anlayabilirmişsiniz. Eğer göz kırışıklıkları yukarı doğruysa çok gülmüş aşağıya doğruysa çok ağlamıştır demekmiş. Aslında kırışıklıklar insanı yaşamış yapıyor geçmişin izini gösteriyor mutlu mutsuz anları, sevinçleri üzüntüleri....Ama tatbiki bu durum göz kremi kullanmamıza engel değil. Ne kadar geç kırışık o kadar iyidir. Göz kırışıklığı kremi arayışım uzun bir süre sürdü. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile Dermalogica ürünlerine yöneldim. Yine http://www.narecza.com/ sitesinden sipariş verdim. Burayı tercih etme sebebim ürünleri gün içerisinde teslim ediyor olmaları ve güler yüzleri. Ürüne geçelim.
Ürün küçük bir ürün. En alt resimde de göreceğiniz gibi 4 parmağımın eni kadar. Ürün gözü güzel nemlendiriyor nem duygusu gün boyu kalıyor. Göz çevresinde rahatlama yapıyor ben ayrıca bu ürünü dudak kenarlarında oluşan kırışıklıklar içinde kullanıyorum. Bu ürünü 1 aydır kullanıyorum 6 ay sonunda değerlendirme yapmak daha doğru olur diye düşünüyorum. Ürün gözünüze az gelebilir ancak mercimek tanesi iki gözünüze de yetiyor. Akşama kadar nemli kalmasını sağlıyor. Ürün resimleri:




Ürünler tavsiye amaçlı değildir, tecrübelerimden ibarettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder