Tarafsız değerlendirmelerime dayanır.Hiç bir firma ile para ilişkim bulunmamaktadır.

16 Ocak 2015 Cuma

KREŞE BAŞLADIK AYAKKABIMIZ KALDI -NANGA

Kızım Ş. kreşe başladı bende gittim güzel güzel 3 tane pundif aldım birde gerine gerine kreşe götürdüm. Öğretmenine verdim "S. hanım bunun yanında bir tane daha veriyim dedim yedekte dursun." Aldığım cevapla havam birden söndü. bilmişcadı'cım pundifler maalesef olmaz altı kalın bir ayakkabıya ihtiyacımız var. Aldığım üç pandifi ne yapsam acabaa diye düşünürken ayakkabılara bakma işi internetten devam etti. Zira alışveriş merkezlerinde gördüğüm ayakkabılar hep aynı şekildeydi yandan fermaurlı.Ş.'nin ayaklarının ne kadar çabuk terlediğini düşününce başka seçenekler aramak için dediğim gibi internetin yolunu tuttum. Bir alışveriş sitesinden bu ayakkabıyı gördüm. Normalde 100 TL civarı olan ayakkabıyı 50TL'ye indirmişler. Alayım gelsin olmazsa iade ederim diye düşündüm. Bir kaç numarada büyük aldım. Bilmem iyi mi kötü mü? Beni almaya sevk eden özelliği boyunlu olmaması doğal ürünler kullanılması idi.http://www.nanga-shoes.com/ adresinden üretici hakkında bilgi almanız mümkün. Eğlenceli ve birçok ürün bulabileceğiniz sayfası da mevcut.



Ürün bu hoş kutuda geldi. Kutu bana geri dönüşümden elde edilmiş gibi geldi buna çok sevindiğimi gizleyemem.




Ayakkabı tabanının kolaylıkla tam olarak esnemesi Ş.'nin okulda rahat etmesini sağlayacak. Sürekli terleyen ayakları hava alacak diye düşünüyorum. Şimdilik okulunda ayakkabısıyla çok mutlu. Bu seçeneği değerlendirebilirsiniz. Arama motoruna Nanga ayakkabı diye yazarsanız sanıyorum bir tane bulabilirsiniz.Ya da yurt dışına çıkıyorsanız aklınızda bulunabilir.

Son katalog linki:
http://www.nanga-shoes.com/download/katalog-winter2015.pdf

Ürünler tavsiye amaçlı değildir, tamamen kendi tecrübelimden ibarettir.


1 yorum:

  1. Merhaba, nette terletmeyen ayakkabı ararken sizi buldum. Hâlâ memnunmusunız ayakkabıdan.Kızım için bakıyorum bende, kreşe başladı, çok terliyor ayakları. Birde sitesine baktım da, Türkiye de satılan bir yer yok galiba di mi? Ya da ben mi anlamadım. Çanakkale'den sevgiler

    YanıtlaSil