Tarafsız değerlendirmelerime dayanır.Hiç bir firma ile para ilişkim bulunmamaktadır.

15 Ocak 2015 Perşembe

KUSMITEA

 Çay?Siyah Yeşil...Küçüklüğümden beri hiç sevemediğim çay tabiki iş ortamında da beni buldu.Çayın insanları birleştirme gücü ofisdede devam ederken sevmeye sevmeye içmek sorunda kaldığım çay.Sırf insanların sosyal ağlarına katılabilmek için toplanan çay paralarına ödediğim bilmem kaçıncı çay parası.Toplasan günde 2 bardağı geçmeyen uzaktan dostum.

 Amirim Paris'e bir toplantıya gitmem gerektiğini söyleyince ne bileyim her insan gibi heyecanlandım.Eşimle 5 günlük bir Paris seyahati süper olmaz mı?Olur tabi.Paris yolculuğumuz biraz meşakatli geçsede ünlü Şanzelize Caddesinde ürkek ama meraklı gözlerle gezerken birden giriverdik KusmiTea dükkanına.Garip köylü gibi açıkçası ilk önce ne dükkanı olduğunu çıkaramasakta girer girmez görevli kızın ikram ettiği küçük bardaktaki çaylarla kendimize geldik.
Garip değilmi Şanzelizede çay hemde sadece çay dükkanı.Kokular mis ve mest ediyor insanı.E.böyle şeylere çok karşıdır.Evde var ya mis gibi çay ne gerek var ki bu kadar para verelim.Ama dükkan oyuncak dükkanı gibi heryer renkli çay kutuları mis kokular.Aklımda böyle kaldı denemek hiç olmasa küçük bir kutu almak çok istemiştim ancak o zaman mümkün olmamıştı.

Bugün https://en.kusmitea.com sitesinden siparişimi verdim.Kusmi Tea-Wellness Miniature Assortment şeklinde bir ismi var.

İçerdiği çaylar;

Boost - 0.88 oz. (25 g)
Be Cool - 0.70 oz. (20 g)
Detox - 0.70 oz. (20 g)
Sweet Love - 0.88 oz. (25 g)
Euphoria - 0.88 oz. (25 g)


Çayların içerikleri:


Kusmi Boost Tea: Blend of maté. green tea, cinnamon bark, ginger and cardamom.
Kusmi Be Cool Tea: Rosehipseed, apple, verbena leaves, peppermint, anis seeds and liquorice roots.
Kusmi Detox Tea: Blend of maté and green tea with scents of lemon and lemon grass.
Kusmi Sweet Love: Tea: Black China tea, liquorice roots, spices, guarana seeds, pink pepper and flavors.
Kusmi Euphoria: Blend of roasted maté with scents of chocolate and orange.(içinde çikolata mı var?)


Ofisteki çay parası grubundan da çıktım hadi hayırlısı.Belki ben bir grup kurarım kim bilir?



Aldığım set bu.Bugün sipariş verdim 19.91 euro ürün malesef 13 euro'da DHL kargo.Şu an Hazrırlanıyor aşamasında bakalım ne zaman gelecek.Bu arada beni bu kadar mutlu eden çay sevmeyen birisi olarak Parislerden çay getirten dükkana bir bakalım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder