Tarafsız değerlendirmelerime dayanır.Hiç bir firma ile para ilişkim bulunmamaktadır.

16 Ocak 2015 Cuma

Lekelerle Savaş:ISIS PHARMA UNITONE-4



Bizde bu durum maalesef kalıtsal küçükken gittiğim her yaz tatilinden yanıklarla dönmem tüm tatil anlayışımı değiştirdi. Deniz kum güneş denince aklıma cayır cayır yanan omuzlarım, 7 yaşında kampta emekli amca teyzelerin yanında gölgede oturmak zorunda kaldığım kardeşim L.'nin bana güldüğü günler geliyor. Maalesef havadan nem kapar gibi güneşten leke kapan bir cildim var. Bunun için açıkçası bu zamana kadar güneş kremi bile kullanmadım. Şimdi belki beni yadırgarsınız ancak hep köyde sıcağın altında çalışanlar gelirdi aklıma. İyide neden her köye gittiğimizde insanların yüzleri pırıl pırıl?Herhalde iyi bir güneş kremi kullanıyorlardır şöyle 50 faktör bir güneş koruması. Ne de olsa inekler güdülecek bahçe yapılacak değil mi? Güneş altında kalınacak. Hayır efendim hiç bir şey kullanmıyorlar ancak doğal besleniyorlar tatbikî bu gerçek.30'lu yaşlarımın başında bu tutumumdan vazgeçtim zira karşımda güneş korumasının artık gerçek bir ihtiyaç olduğunu söyleyen bilim insanları.Kardeşim L. doktor olunca tatbikî her Dr. yakını gibi Leke sorunumu ona da açtım. Sağ olsun beni kırmadı Cilt doktoru hocasına benim birazdan ekleyeceğim fotolarla sorumu sordu. Aldığım tavsiye ISIS PHARMA-UNITONE serisi.

Ürünleri araştırdım internetten almaya karar verdim bu noktada daha önce alışveriş yaptığım nar eczanın wen sitesinden http://www.narecza.com/ ürünleri seçtim. Unitone aslında bir set olarak kullanıldığında tam olarak işlev görüyormuş. Unitone linkinden önce bir araştırma yaptım. Linkinide paylaşayım http://www.isis-pharma.com/eng/catalogue/unitone buradan Unitone hakkında ve diğer ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz. Aldığım ürünlere bakalım:
İlk olarak Reveal Gel:
Bu bir tür temizleyici jel içeriyor. Jel kıvamında ancak peeling gibi pütürlü bir yapısı var. Yüzü biraz
kurutuyor.Ancak pütürlü yapısı peeling hissi veriyor.
                             
Diğer Unitone gece kremi: Bunu gece yatarken sürüyoruz.Lekeli kısımlara sürüyorum.Göz ve dudak çevredi hariç
Açıkçası gündüz leke savar krem kullanılırmı şüpheliydim ancak kış ayları bunun için ideal vakitler.Unitone gündüz kullanım için serum üretmiş.Üzerinede 50 faktörlük bir güneş kremi mevcut.Serumu kullanınca yüzünüzde gerilme oluyor.Maske gibi yüzünüzü kaplıyor ve biraz geriyor.
Üzerine50 faktörlük güneş kremini sürünce yüzünüzde ki gerilme hissi kayboluyor.Güneş kremi sonrası yüzde beyazlık kalıyor alttaki serum güneş koruyucusunu tutuyor buda beyaz rengin kalmasına neden oluyor.Ben sabah yüzümü yıkadıktan sonra uyguluyorum evden çıkana ya da makyaj yapana kadar beyazlıklar azalıyor.
Ürünleri her gün uygulayamıyorum ancak iki günde bir uygulamış oluyorum. Uyguladığım sivilceler kısa sürede söndüler.Resimlerde ışık farkı var ancak ikinci resimde sivilcelerin nasıl söndüğünü görebilirsiniz.Bir ay sonra değişiklikleri tekrar paylaşıyor olacağım..







 Ürün tavsiye amaçlı değildir.Kişisel tecrüberlimi gösterir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder